July 22, 2011

Rindu! Rindu! Rinduuuuu ....!!!!



maaaAa abaahhhHH!i MiSS YOU a LOT .. :(

22 Julai 11' Jumaat - Sepatotnye aku balik kg arini jumpa mak bapak aku ..TAPI disebabkan colege aku ada program terpaksa lha aku tangguh mgu depan! AKU nak balikkkk ..
Mm .. masa aku col family aku ckp cancel balik,adek aku mara ..
'' Kata Nak balik,ma dah tggu ..dah ciap nak ajak mkn mlm kat lua. Ma ciap tutup cafe cmpi ahad sbb kau kata nak balik. Bole jln2! ''
Huwaaa~.~ sedih nyeeeee :(
Ma aku taknak ckp nan aku pun.
Ya ALLAH!
AKU rindukan family aku ..walaupun bwu 3mgu berjauhan.
Maa .. !! owg mtk maaf sgt2X!
Owg janji owg balik mgu depan .. :)
Owg sayang ma abah!
Tanpa ma abah,owg ta kan sekuat nie tuk teruskan hidup.
i'm realy miss both of you!
nak salam,pelok ciommmmm .. :((
Sedihhhhhhh//////////////////////////////...

No comments:

Post a Comment