April 10, 2011

CINTA ?? already gone

welcome & goodbye CINTA !



           orang cakap CINTA ni best ,
     macam main roler coster !
  orang cakap CINTA ni boleh buat kita ketawa ,
      macam ada badut kat depan mata 
orang cakap CINTA ni buta
macam orang pakai kacamata tgok semuanya indah !
      orang cakap CINTA boleh buat kita gile ,
 makan ta lalu walaupun hakikatnya dah melantak !
     mandi ta basah walaupun dah lenjun kena ujan !
               tito ta lena walaupun dah bekepoi taik mata !
                          
 kannn ?? haha .. ni lha yang aku alami. ouch :) 
           tapi tuu dulu , bukan lagi sekarang. Hurmm owg yang aku gile dah tunang , ta lama lagi jadi         milik     owg   lain. so , tade apa yang tinggal untuk aku. hanya nama jea lha.


LIFE must go on , welcome cinta sebab pernah datang pada aku. Thanks alot. Now , hanya nama jeaa yang aku ada. Goodbye cinta sebab kaw telah hilang dalam diri aku. Hurmm .. :/  


                                                           

2 comments: