April 1, 2011

RINDU ! mood : demam ^^



RINDU ! !
arghh .. OH mama & abah .. rindu teramat sangat  ♥
dekat sbln ta jumpa :/ rindu semakin menebal. haha :D
ini lha aku , mcm budak kecikk. haisshh , macam mana lha kalau dah kawen nnti. HEE ~
manje terlebihh ! Emm .. dah rindu na buat cna kann ?
RINDU ! !
arghhh ... rindu jugak dekat faridzul ! wee ~! malu nyaa aku ^^
haha ! lantak lha. buweeek :P
Si gyle tho lha yang bole buat aku ketawa selain mbe2 gyle yang lain.
Hmm .. faridzul ! faridzul :)



HAA ! neyh lha aku.
aduhh .. DEMAM @#$%^&*()&*
Tiap kali rindu sangat2 kat seseorang AKA mak bapak , aishh compom demam.
Tade ubat melainkan aku jumpa owg yang aku rindu tho :) HEE  ♥
SUka suka. !
ble demam .. makan ta lalu
mandi ta basahh
TAPI tyto lena , haha :D
kepala otak rasa macam na hempuk kat dindingg jeaa.
seronok jugak kalau demam neyh , dilayann mcm ♬♬ OH permaisurii ♬♬♬
uhuuu ... best kann :/
manje gituuuu nok ! i like it O.o

4 comments:

  1. cian dak muncit ni demam yea!!!! jgn lupa mum ubt tau... t bru la cpt cembuh... :)

    ReplyDelete
  2. muncit ?? ahaks. gget bwu tauu ! iyeaa SAYANG :) TQVM

    ReplyDelete
  3. haha~ abe mu surh mam ubt yerr .. huhu :P

    ReplyDelete
  4. kawe make ubat dohh. haiii , serabut perut lha gini ~! haha :/

    ReplyDelete